jueves, 19 de diciembre de 2013

SORPRENDENTEST DE LAURA ABAL AGUÍN

. Lembras quen te ensinou a ler? 
 Miña nai

2. Cal é o teu libro favorito? 
O  meu libro favorito é "Secretos do Poni Club"

3. Agora estás a ler...
Agora mesmo  estou lendo Secretos do Poni Club

4. Cal é o conto clásico que máis che gusta? Por que? 
Agora mesmo non me acordo de ningún conto clásico  pero o que máis me gusta é o que estou lendo que xa citei anteriormente.
  
5. Se puideses cambiar un conto, cal sería e que lle cambiarías? (o final, os personaxes, o lugar…) 
Cambiaría  o lugar do libro que  estou a ler agora Secretos de Poni Club

6. Para rematar, dános un consello relacionado coa lectura. 
Ler  é moi interesante  e levate a outro mundo.

¿Queredes saber quen fará o Sorprendentest a vindeira semana?  poi ahí vos vai a pista.....o seu nome tamén o ten a directora deste colexio........ moi  moi fácil...........!!!!!!!!!!!!!!.non vos queixedes......!!!!!!!!!!!!!!!!!




1 comentario: