miércoles, 20 de mayo de 2020

CONTOS PARA BAILAR E CANTAR

Ola, ola!

Sabedes xa o que vos boto de menos aquí senlleira pola biblioteca.... Espero que vós tamén me botedes un pouquiño de menos a min e a todos os meus libros!

Sabedes que? Gracias á radio que teño vou pasando os días bailando, cantando.... non me da vergoña porque ninguén me escoita! E hoxe estaba eu encendendo a radio e pensei en compartir con vós algunha canción. Son contos cantados, e como soamente ides escoitar a letra, queda na vosa imaxinación pensar en como son as personaxes: altas, baixas, loiras, morenas, cos ollos grandes e negros, con enormes diademas na cabeza, cun unicorno de mascota ou talvez dous gatos....

A que tiven boa idea?? E vouvos deixar algún enlace para que vós na vosa casa e eu na miña (a biblio) bailemos, cantemos e soñemos con aquilo que máis nos gusta!



A canción das cores

Evaristo, o can

A canción das vogais

Coas miñas mans






No hay comentarios:

Publicar un comentario